2/27/2010

Ups...rekna feil

IMG_7375.jpg

Eg hadde eit mjukt, halvsirkelforma sjal i tankane, og fann eit nøste som passa perfekt: Iris frå Rauma ullvare i rett grønfarge.

Enkel strikke-matematikk er kanskje noko av det er brukar mest når eg strikkar utan mønster, men denne gongen skar det seg heilt. Eg stussa litt undervegs, men stolte på reknestykket. Resultatet vart ikkje heilt slik eg hadde sett for meg, dette vart ikkje ein halvsirkel. Trur eg må ha rota litt med radius og diameter eller gjølymt å dele sirkelen på to eller nåke heilt anna

Berre å rekke opp og rekne på nytt, og når sola skin så sterkt at eg kan sitte ute å rekke opp er det nesten kjekt å rekke opp mohair òg.

IMG_7377.JPG

1 kommentar:

duBedåre sa...

Jaja, en lærer av sine feil, selv regnefeil... Nydelig garn, og tydeligvis nydelig vær på din kant av landet! Nyt det! Jeg kan ikke se terrassen min, ei heller få opp døra ut dit, takket være over 1 m snødekke på hele herligheten... Jeg må nok drømme en god stund til om utestrikking... (o:

Takk for vindmølleinfo! Alternative energikilder er superviktig, bra med forkjempere som ytrer sitt standpunkt i både strikk og stoff!