4/29/2006

Backtack 3 - #2

Dette er ikkje Backtack 3-kosedyret mitt, men ein slags prøvekanin. Eg har ikkje strikka kosedyr i alpakka (Baby silk) før, så eg lagde eit testdyr før eg starta på det verklege backtack-prosjektet.

Garnet er sjølvsagt fantastiskt mjuk og godt. I tillegg er det stødig og held fasongen godt. Den kombinasjonen er viktig når ein skal strikke figurar, så det var artig å prøve noko nytt. Baby silk-garnet gir litt luksuskjensle, men eg er ikkje sikker på om eg hadde brukt det til ein baby. Eg veit ikkje korleis kosing og vasking vil påverke prøvekaninen.

Heldigvis slepp eg å tenkje på det når eg strikkar til ei voksen dame. Backtack-vesenet skal vere mindre enn 20 cm. Prøvekaninen er 14 cm, så det neste vert litt større. Kjoledesignet må eg også jobbe litt meir med.

The knitted bunny is a test run for my Backtack softie. The yarn (baby alpaca and silk) is new to me and the result i so soft and give a luxury feeling.

The real Backtack softie will be a bit bigger and I will make a new dress design

5 kommentarer:

Strikkelise sa...

Den var både utrolig søt, og veldig lekker. Har du designet den selv? Stilig teknikk på skjørtet.

Lycka är ~ Onnea on sa...

Oj vad söt kanin ;)

Unknown sa...

Den kjem heilt frå mitt eige hovud, ja! Har strikka ganske mange småvesen no, og dei har omtrent samme basisdesign i kroppen.

Belinda sa...

sorry, but you won't be getting any sneak peeks from me :)

Unknown sa...

:-) - OK, Belinda!