10/25/2011

"Mamma, du må lage ei bursdagsgåve..."


Av og til angrar eg litt på at ungane mine trur at eg kan trylle fram kva som helst på null tid, men det er jo kjekt at dei aller helst vil gje bort heimelaga gåver til venene sine. Denne gongen vart det eitt pennal og ein sminkepung. Modellen  fekk dei ikkje velge, men dekor og fargar skal nok passe til mottakarane.

Og for ordens skuld. Dette tek litt meir enn null tid...


Og mamma innrømmer glatt at det er kjekt å få sy litt, og no når maskina likevel er framme får eg kanskje testa nokre fleire idear?

2 kommentarer:

Mette sa...

Jøss, ja det må jo vera stas at dei syns dine skaparverk er toppen på kransekaka. Flotte vart dei jo og.

Monstermønster sa...

Det er sjarmerende når ungene fremdeles har full tiltro hva man kan lage. Eldste her fortalte alle at jeg hadde strikket sykkelhjelmen hans...

Flotte gaver!