8/23/2011

Hausten kan berre kome






Når det ikkje kan vere sommarveir kan hausten like godt kome. Duskelua til Ingebjørg er i alle fall klar.

Haust beyr at eg med godt samvet kan strikke nye huer, kle på meg ullgenser utan at folk ser rart på meg, krype under ullteppet, fyre i omnen go gå ute i kald, klar haustluft. Kanskje eg til og med kan sy ein ny ullkjole.

Duskelua er i Pickles garn (Abuelita tjukk og tynn). Mjukt og godt å strikke med, men loar litt sidan det er laust spunne. Eg skal legge ut oppskrift dersom det vert interesse for det...også må eg skaffe fleire duskar. Det er fleire som ønskjer seg duskelue.


- blogga på farten.

2 kommentarer:

Bundingen sa...

Artig lue i fin farge, og jente med glimt i øyet. Ha en fin dag!

STRIKKEMOR(O) sa...

Ser god og varm ut den lua! Fin farge, og sånn dusk skulle eg og ha skaffa meg.