2/19/2011

Brede

IMG_0982.JPG

Eller bokbind. I alle fall stofftrekk til ei lita bok.

Det er rart korleis idear og opplagde løysingar berre ramlar ned av og til. Eg har spekulert pã stofftrekk til notisbøker lenge, men ikkje heilt funne ein variant eg har vore nøgd med. Alle saumane må jo vere på innsida, og det har eg ikkje greidd å finne heilt ut av - før i dag.

IMG_0974.JPG

Målt og sikta og bretta.

IMG_0976.JPG

Snudd gjennom åpen saum på innsida av ryggen.

IMG_0978.JPG

Eg trudde eg hadde berekna litt for god plass, men det vart akkurat.

IMG_0979.JPG

Det vart som eg hadde tenkt, men sprikar litt no i starten. Det vart løyst med eit lite magebelte. Ikkje så praktisk, men kanskje litt pent.

Det er sjølvsagt mykje som kan bli betre, men eigentleg slik eg har sett det føre meg. Eg får prøve meg fram med ulike lukkemekanismar. Kanskje det ramlar ned fleire idear.

2 kommentarer:

merete sa...

stilig, - om du lager en liten "løkke" på magebelte, så får du et feste til skriveredskap. lukking og oppbevaring i et og samme :-)

Anette sa...

Kjempefint. Strikk av noe slag brukes jo ofte på notisbøker for å holde de lukket. Kanskje du kan bruke det. En jeg har er festet i bakpermen og jeg trekker den over forrpermen, vanskelig å forklare. Lykke til med perfeksjoneringa, men jeg synes nå magebelte var fint og jeg.