4/18/2006

Språkmelding/ About language

Denne bloggen er hovudsakleg på nynorsk, men sidan eg etter kvart har fått nokre internasjonale lesarar kjem eg til å blogge litt på engelsk også.

Eg har sjølvsagt vurdert å skrive berre engelsk, men den kjennest mest rett ut å bruke morsmålet. Dei fleste av mine faste lesarar (God morgon, Britt!) er dessutan norske og best i norsk. Biletene får tale for seg sjølv, også skriv eg litt på engelsk innimellom. Engelsken er såpass rusten at eg sikkert treng litt trening også.

This blog is mainly in Norwegian, but I feel that I should give my foreign readers some words as well. The English version is shorter, but feel free to comment and ask questions.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis med ny blogg! Nyydelig bakgrunnsfarge :o)

Jeg setter ihvertfall pris på at du skriver på norsk, jeg er litt lat og liker ikke at norske bloggere skriver på engelsk, da går jeg fort ut igjen...

Anonym sa...

Du er herved lagt til tanta sine favorittar. Takk for ei fin påske. Sender nokre store klemmar til vi sjåast igjen. :-)frå tante Gunn.