4/05/2006

Kari og Beate



Grunnmønsteret mitt kan varierast til ulike kosevesen. Denne gongen vart det katten Kari og bjørnen Beate. Med desse to har eg testa alle dei ulike ullfilt-stoffa mine. Ullfilt er eit fantastisk materiale. Kosedyra vert stødige og gode (...og holdbare, trur eg...) av skikkeleg stoff. Det er framleis litt meir stoff igjen, så det vert kanskje fleire. Eg har i alle fall fleire idear.

BACKTACK III vart offentleggjort idag. Eg har hatt stor glede av å sjå alle veskene som vart laga i BT2, og var veldig spent på om BT3 var noko for meg. Det var det definitivt. I BT3 skal ein lage kosedyr. Riktignok etter spesielle reglar, men det er det som gjer det spennande. Eg reknar med at variasjonen vert stor sjølv med så strenge retningslinjer, og har allereie fått mange idear.

Påmeldinga startar ikkje før "9.00am Australian EST on April 11th". Problemet er at berre 100 bloggarar får vere med, så eg må nok finne ut at tidssonene og sitte klar. Dette vil eg vere med på!

Ingen kommentarer: