3/31/2009

Gjesteblogger Iver



Den var kjempefin. I dag har den lekt masse og så har den spist litt.

Jeg vil gjerne ha en prins også. Og ei dronning. Og en konge. Og et monster. Og en frosk.


__________

- Kan du lage ei handdukke, mamma?

Det kom eit forsiktig spørsmål frå Iver, og sjølvsagt kunne eg prøve det. Bestillinga var prinsesse, og han fekk gå i garnkorga og plukke akkurat dei fargane han ville ha. Prinsessa har debutert på scena i barnehagen og spelt fleire stykke i dag.

Som det ser har eg fått fleire bestillingar, så når modellen er perfeksjonert skal eg legge ut mønster dersom det er interesse for det.

Ups. Hold nesten på å gløyme reiserapporten. Eg er framme på Gardermoen, men ikkje i tide til å nå siste flyet til Københamn. Eg har fått god seng, så det her går fint. Er ein på tur, så er ein på tur ...

3 kommentarer:

STRIKKEMOR(O) sa...

Flott prinsesse! Du kan godt legge ut mønster på den, ja!!

Elin sa...

Jeg jobber i barnehage, det hadde ikke vært dumt med en slik flott dukke.

Hilde C. sa...

Så flott den er - ikke rart hun er populær på scenen.
Jeg svarte på spørsmålet om badeandstoffet på bloggen min. Senere fant jeg ut at jeg har kjøpt det på Etsy.com, i en butikk som heter Sewlovefabrics.