5/25/2006

Freezer paper, anyone?

For nokre veker sidan visste eg ikkje at fantest noko slikt. Tjukt papir med voks på eine sida. Kan brukast til ganske mykje. Quiltarar har visst brukt det mykje, men det er ikkje det eg har planar om. Eg vil lage t-skjorter!. Men "freezer paper" har eg aldri sett her i landet. Sidan statistikken viser at halvparten av mine lesarar er utanlandske/ amerikanske håper eg at nokon kan hjelpe meg.

Freezer paper is a new word for me. I did not know it existed few months ago, but now I really need it. I want to make t-shirts! ...but freezer paper is not a domestic item in Norway. We use plastic bags.

From the statistics I know I have a lot of readers that might be able to get their hands on some freezer paper. Anyone up for a swap? Please send me an e-mail: mag dot fly at online dot no.

Update: Belinda is helping me with the freezer paper-issue. I can't wait to try it.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åjoda! Ser Barbara er utsolgt for øyeblikket, men send henne en mail og spør når hun har det. Tar det mer tid enn du kan holde ut (;-)) så gi meg et pip og jeg sender deg noen ark.
http://www.quilt-design.com/qdshop/cat.asp?cat=75,48

merete sa...

Ser at du allerede har fått "rett" svar :-)
Hvis du er veldig nyskjerrig, så kan du sjekke med kjøtt-disken og be om en halv meter av papiret de pakker inn kjøttet i, - det hvite. Stryk den blanke siden til stoffet. Men obs, - sjekk at rett side ligger ned mot stoffet. En annen ting er at vi før kunne bruke det greit (styke og plukke av enkelt) men nå kommer det ann på kvaliteten og det hender at papiret "limer" seg permanent til stoffet... :-/
Derfor har det blitt mer pågang hos Barbara :-)

Anonym sa...

Frysepapir på norsk ja :) Jeg bruker å hente noen meter i ny og ne i kjøtt-disken der jeg handler. Får det alltid gratis ;)

Ann sa...

Hello,
I would be happy to swap with you for a roll of freezer paper.
Just let me know!
Ann in Oregon