5/25/2006

Ullperlevariant/ Felt bead-variation



Eg har laga ein del tova ullperler etter kvart, og finn stadig nye bruksmåtar for dei. Denne gongen har eg laga ein anheng og pynta med glassperler i samme farge. Då får perla litt meir festpreg.

Dersom du har lyst å lage dine eigne perler er det ei bruksanvisning her. Ullperler er kjekt å lage i lag med ungane (2,5 og nesten 6 år). Dei treng litt hjelp til å forme den ullballen vi startar med, men tovinga går kjempefint. Såpe og vatn er alltid gøy!

This is a necklace made from a felted bead and som smaller glass beads. I love felted beads and find more and more ways to use them.

If you would like to make some there is a tutorial here. I made some beads with the kids to day. They need some help to start, but love the felting. To play with soap and water is always fun!

3 kommentarer:

Anonym sa...

the necklace looks really great! I'm definitely going to try that with my daughter. A great activity and something you'd really want at the end (a rare combination!).

Can't wait for the softie, the sneaky peek looks wonderful!

MissLucy sa...

det var utrolig fint! Spennende med kontrasten mellom lodden ull og blanke perler. Snart kan du samle smykkene dine i en egen magfly-kolleksjon! Skulle likt å se dette og det du lagde for whiplashkonkurransen på samme bilde.

Anonym sa...

Det smykket ble så stilig! Kjempelurt funnet på.
Jeg har notert meg ideen, så det er ikke umulig at jeg prøver meg på et selv også.