2/25/2009

Eg treng berre ei god oppskrift/ I just need a good tutorial

IMG_2530.JPG

...og vips så har eg ei lita veske til lommebok, mobil og nøklar (eller noko anna ein annan dag).

Ein av dei grunnleggande tinga eg har lært av mamma er verdien av ei god oppskrift. Så lenge du har ei god oppskrift (og følgjer den...) får du til alt.

Nettet er fullt av oppskrifter og bruksanvisningar, men sjølvsagt av ulik kvalitet. Dette er ei av dei betre eg har vore borti. Sjølv om mi ikkje er like lekker som Orange flower si må eg vel vere nøgd med denne :-).

Eg fekk det til, og i hovudet har eg allereie planlagt fleire, men då med større avvik frå oppskrifta. Ei litt større variant må vere ganske praktisk i baksetet på lange turar t.d.?

Før eg kjem så langt er det ei anna bruksanvisning som gjeld. ...stay tuned...

... and then voila , a small bag for my wallet, mobile and keys (or something else another day).

One of the basic things I have learned from mymother is the value of a good tutorial. As long as you have a good tutorial (and sticks to it ...) you will manage everything.

The Web is full of tutorials and instructions, but naturally of varying quality. This is one of the best I've used.

I could do it, and in the head I have already planned more, but then with greater deviation from the instructions. A slightly larger variation should be quite practical in the back seat on long trips, or ...?

Bur first I have to use this tutorial . ... stay tuned ...

4 kommentarer:

turvid sa...

Kjempefin veske, spreke farger! :)

Anonym sa...

For en festlig veske! Likte også stoffene du har valgt.

Haldis sa...

Hei!Takk for kommentar på bloggen, skal kjøpe overføringsark på Ponduro neste gong eg er i nerheten av ein slik butikk. Kjekt å eksprimentere litt!
Ein trusepose skulle du ha sydd deg som er mykje ute å reiser. Rett og slett ein pose å ha trusene i. Ifølge kursleiaren i helga er dei veldig populære,kjekke å sy var dei. Enkle å sy og kjekke små gaver. Eldste jenta fekk den med ei truse i, ho vart veldig glad.Du kan nok bruke den fine veska du har sydd. Ha ein fin kveld.

Two sa...

Takk for tips om mønsteret! Har også fått tips om boka Strikk - en reise i indre ro som Hobbyklubben har. Forresten artig at du googla etter dette mønsteret, i går googla eg etter jakkemønsteret ditt til usa-jakka, :) syns den var utruleg fin, litt henslengt i stilen, akkurat slik eg likar! Men fann vel berre ei bok som kosta ca 7 dollar, og med frakta så kosta den 40! Då ventar vi heller litt , kanskje dukkar den opp ein annan stad!!!