1/07/2009

Liten inspirator - del 1/ Small inspirator - del 1

IMG_2102.JPG

Eg har ein stor liten inspirator i heimen. Det vart spesielt tydleg for meg då eg fotograferte dei siste tinga eg har laga. Det kan vere fordi han er overentusiastisk over alt mamma lagar, men også fordi den kreativiteten han har gir ein ekstra puff til min kreativitet.

Dette penalet var ei bursdagsgåve til ein av Iver sine kompisar. "Han er glad i å teikne", sa Iver, men det vart litt kjedeleg med berre fargeblyantar, så eg føreslo at vi skulle sy eit penal med nan og bilete på. "Det må vere United-fargen inni, for hsn lika United", sa Iver, og sånn vart det.

Mønsteret fann eg her, og det er mykje lettare enn det ser ut...

IMG_2101.JPG

I have a great little inspirator in my home.It may be because he is over enthusiastic over everything his mom makes, but also because his creativity gives my creativity an extra push.

This pencil case was a birthday gift to one of Ivers mates. "He loves to draw", Iver said, and I suggested that we should sew a pencil case with name and imagees. "There must be the United-color inside, because he likes United," Iver said, and that was it.

I found the pattern here , and it is so much easier than it looks...

Ingen kommentarer: