6/21/2008

Sommerstrikk i ull/ wollen sumer knitting

IMG_3850.JPG

Krimgensaren min har vore ein suksess. Varm og god, men lett likevel. Den genseren har eg brukt veldig mykje.

Ingebjørg er like glad i ullkle som mora, så ein liknande genser i litt mindre storleik har stått på planen ei stund. På ein runde i ein av garnbuttikane i dag fann eg endeleg det rette garnet: Islandsk Létt-Lopi ser ut til å gi det rette strukturen.

Å legge opp til ein tjukk islangsk ullgenser den lysaste dagen i året er ikkje heilt logisk, men i dag har det vore surt. Mønsteret er eit samarbeid mellom mor og dotter, og sidan eg ikkje har oppskrift måtte eg lage ein prøvelapp for å rekne ut masketalet. Eg trur det skal bli omtrent som planlagt.

Målet er at genseren skal vere klar til skulestart, så det er berre å følgje med vidare.

The beginning of an new sweater for my daughter. I found the right yarn today (Létt-Lopi), and the pattern is a mother-daughter project. A soft, warm and lightweight sweater for school wear.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Så artig at mor og datter får samme genser!!

Tusen takk for svar på vinyldekoren. Jeg venter spent på mine nå - jeg valgte lilla blomster, g jeg tror det blir kjempestilig!!

Ha en fin søndag!!

Anonym sa...

Kva butikk er det som har Lopi??

Anonym sa...

så flott det hørtes ut at mor og datter får samme genseren, for det er en flott genser. Flotte ting du har sydd på veskekurset, falt skikkelig for veska du sydde jeg da.

Penelene sa...

Jeg følger med!
Morsomt at du strikker samme til datteren din-
jeg synes ditt eksemplar av genseren var knallfin, bare så det er sagt. Ha en flott uke.

Anonym sa...

Du har blitt tagget i bloggen min =)

marit sa...

Det blir en flott genser! Du har forresten flotte barn(leste Sunnmørsposten idag...)(og du vet hvem begge mine sønner er, de har gått på konfirmantundervisning med deg, begge to...)