3/11/2007

Geek pullover #1

070311 snurregenser.jpg

Snurregenseren er i produksjon. Fronten vert laga ved at du fyrst lagar eit kvadrat sett saman av åtte (!) trekantar. Så plukkar du opp masker langs ei side og strikkar ein trekant mens du feller til du har ei maske att. Det samme gjer du langs alle sidene. Då har du eit nytt kvadrat og gjentar runden. Det er ikkje så vanskeleg som det høyrest ut...heldigvis!

Sidan eg ikkje brukar heilt samme garn som i oppskrifta vart den litt mindre, men då var det berre å ta ein ekstra runde. Iver er fornøgd, prøver stadigvekk om den passar på magen og den siste kommentaren var: "Den er så flyktli kjempemjuk!".

Eg håper å få ferdig fronten i løpet av kvelden.

The geek pullover is really fun to knit, and Iver is really looking forward to get his "soft pullover with swirl". I'll finnish the front this evening.

...to be continued...

9 kommentarer:

Anonym sa...

Så utrolig søt og sjarmerende sønnen din ser og høres ut :-)
Gleder meg til å se ham i det ferdige resultatet!

Strikkelise sa...

Den ser kjempefin ut, og morsom å strikke. Og den vordende eier var da flyktli søt!

MissLucy sa...

helledussen så søt han er!

MissLucy sa...

Jeg ble så sjarmert av den lille gutten at jeg helt glemte å si at genseren blir kjempefin! Morsomt design, fine farger, alltid morsomt å lese om sånne prosjekter.

Anonym sa...

Høyres ut som eit morsomt prosjekt! Alltid koselig å kikke innom bloggen din, finn mykje inspirasjon her.

Anonym sa...

Det går jo fort!! Han ser veldig stolt ut, forstår godt at han stadig måtte prøve den, særlig når den var så "flyktli kjempemjuk" :O)

Anonym sa...

å gu' kan jeg ta en ta en jafs av han der?! genseren blir også fin selvfølgelig.

Eva sa...

Å den var stilig! Å så søt sønnen din er :) Hvor høyt opp i størrelse går oppskriften på den genseren?

Anonym sa...

Great! A really good choice for this little man.