5/01/2008

Musa Nokia/ Nokia the mouse

IMG_3547.JPG

Nokon er meir glad i mjuke ting enn andre. Iver har nok ein gong fått ynskje om eit nytt kosedyr oppfyllt.

Det er vel den perfekte kombinasjonen - ein mamma som likar å strikke små vesen og ein son som ikkje kan få nok mjuke vener. Sidan hovudvenen Hunden av ein eller annan grunn har overnatta i barnehagen og Iver låg slapp på sofaen etter ei natt med oppkast, passa det godt at mammaen kunne trylle fram ei ny mus i dag.

Mønsteret er henta frå Lucinda Guy si fantastiske bok "Designstrikk til barna" den har eg sikla på lenge, så under Mammutsalet i vår slo eg til. Den har både kosedyr, kle og andre småsaker. Dessverre berre opp til str 5 år, så no er vel ungane mine snart for store. Det er illustrasjonane med kombinasjon av fotografi og teikning som gjer denne boka spesiell.

Kosedyra er strikka i intarsia (norsk ord her?), og det er ikkje min favoritt, men eg må ver berre øve meg på det òg :-). Musepappaen er i alle fall fornøgd og har kalla musa opp etter ein dverghamster som heiter Nokia.

I love knitting softies, and my son can't get enough of them. This sounds like a perfect combination, but he has a lot of softies...

Iver was sick and his best friend Dog had a sleepover in the kindergarten to night, but at least his mum could make him a mouse. The mousepattern is from Handknits for kids by Lucinda Guy


Ravelry

IMG_3546.JPG

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempesøt:)

PerJorun sa...

Må passe på at ungene ikke ser denne bloggen, de er ivrige på å se etter noe jeg kan strikke til de hihi. Masse flotte ting du lager!

Saria sa...

Oi, ser på siste bilde at den er mye større enn jeg trodde! Den er supersøt! :D

Anonym sa...

Oh.. den var flott!! :)

Ha ei fin helg!