3/27/2008

Mökki

IMG_3439.JPG

Mökki er eit av dei nyare stoffa frå Marimekko. Eg fall pladask for dei raude husa i fjor sommar, og kan tenkje meg dette stoffet i metervis. Denne gongen greidde eg å holde meg, så der er berre 2 x 5 cm restar etter at gardinene er ferdige. Kanskje den grøne varianten kan passe til sofaputer?

Marimekko har forresten lagt ut vårkolleksjonen. Det hadde vore kjekt om dei hadde nettbutikk... Eg likte mellom anna tal-stoffa til Marjaana Vitra og den grøne skogen frå Kristina Isola. For dei som ikkje har oppdaga det - Marimekko er meir enn Unikko-blomar.

I love these houses from Marimekko, and the curtains for our guest/computer/play room are finally finished.

Marimekko is one of my passions. The designs, the quality of the fabric, the colours. Take a look at the spring collection.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fine gardiner! Men ikke så fint navn da... ;o)