3/25/2008

Kjole med elefant/ Elephant dress

IMG_3437.JPG

Det er mogeleg at den liknar mest på ei blå mus med lang nase, men eg hadde tenkt det skulle vere ein elefant på denne kjolen.

Vanlegvis set eg igong strikking med mykje "putl" og dill, så det var godt å strikke mange like masker etter kvarandre. Eg hadde nesten gløymt kor godt det er for sjela, så det var godt påskestrikk.

Kjolen er strikka i Mirasol frå Du store alpakka på pinne 3,5. Eg har ikkje brukt mønster, men strikka etter nokre mål eg hadde til ein kjole i storleik 6-9 månader. Eigaren har ikkje stukke hovudet ut frå magen til mammaen sin endå, men vi gler oss til å treffe ho.

IMG_3433.JPG

It might look like a long-nosed, blue mouse, but I tried to crochet an elephant for this alpaca baby dress.

The pattern is my own made up while knitting. This was a great easter knit. I'd forgotten the pleasure of knitting in the round like this.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Elefant eller mus. Kjolen ble veldig søt. Heldig er hun som får den.

Anonym sa...

Kjempesøt kjole, og sikkert veldig god og varm i tillegg til at den gir full bevegelighet.

marit sa...

Nydelig blå elefant! Kjolen så deilig myk ut:-)

Anonym sa...

Så artig kjole du har strikket! Fint å bruke litt blått til jenter på den måten - er så glad i den fargen :) Heldig liten frøken!

Anonym sa...

Kjempesøt kjole, og elefanten ser ikke ut som en mus! :o)

Anonym sa...

Nydelig kjole!! Og det er jo helt klart at det er en blå elefant :)
Ha en fin onsdagskveld!

mandagsklubben sa...

Åh. denne var fiiiin.

Anonym sa...

Så søt kjole! Jeg har i hvertfall ingen problemer med å se at det der er en elefant :)