2/01/2007

Eg syr igjen/ Sewing again

070201 filtmapper.jpg

Eg har ikkje vore godvenner med symaskina på lenge, men no trur eg at eg har lyst å prøve meg att. Det er litttiltak å ta fram maskina og alt utstyret på kjøkenbordet etter at ungane har lagt seg, men det er alltid kjekt når eg kjem i gong.

Desse småveskene er inspirert av toalettmapper frå Tildas hus. Eg har berre brukt ullfilt, så då vert det enklare å sy utan for og for mykje sikksakk. Eg er ikkje flink til å sette i glidlås, men det er vel berre å øve seg. Nokon som veit korleis eg er sikker på at eg glidlås er av god kvalitet. Fleire av dei eg prøvde på i dag gikk ikkje skikkeleg igjen.

I haven't been friendly with my sewing machine lately, but I've tried again today.

I need to practice on putting in zippers, and these small purses are easy to make. Using woolfelt makes it even easier.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Så utrolig søte småvesker du har sydd!! Jeg tror nok du og symaskina di har funnet tilbake til hverandre igjen.
De røde tøflene dine på forrige innlegg er også kjempenusselige!!

Anonym sa...

Du har ikke sydd for nær glidelåsen da? Da blir de ofte vanskelige å lukke.

Stoff og stil har veldig greie og billige glidelås.

Unknown sa...

Kanskje det? Skal sprette opp og prøve igjen.

Anonym sa...

Siden du syr igjen skal du få denne linken her. Tenkte selvsagt straks på deg da jeg så den, veldig MagFly'sk:
http://www.keepsakequilting.com/KQShopping/partsview.asp?action=lookup&partno=5825

Anonym sa...

Disse mappene var jo råflotte! Nå fikk jeg virkelig lyst til å finne frem symaskina mi igjen :-)