1/28/2006

Små og store Gurotøfler



Oppskrifta frå Guro og Kathleen er enkel og grei. No har eg laga eitt par til meg og eitt par til Ingebjørg. Forminskinga gjekk fint når eg prøvde på Ingebjørg-foten undervegs.

I dag ha Ingebjørg dekorert sine med perler. Eg måtte også prøve meg og nytta høvet til å bruke denne perleskatten - marihøneperler. Eg har kjøpt dei på Perlehuset i Bergen og venta på den rette anledninga til å bruke dei. Heldigvis ropte desse Gurotøflene på marihøne-dekor.



I have made the crocceded slippers from Guro and Kathleen for both me and Ingebjørg.

Ingebjørg decorated hers to day and I had to use my lovely ladybug pearls on my slippers. These are my favourite pearls from Perlehuset

1 kommentar:

Anonym sa...

Gratulerer med ny blogg!
Jeg vurderer også å bytte, men har ikke bestemt meg ennå....

Nydelige tøfler, og fin pynting på begge to ;O)