5/20/2011

Kakeblogger?

IMG_1890.JPG

Ingen planar om utstrakt kakeblogging, men akkurat denne var eg godt nøgd med - og ikkje minst fekk eg ein ide det er verdt å dele.

Kaka i seg sjølv er ikkje hokus pokus. Mørk amerikansk sjokoladekake, fluffy sjokoladesmørkrem (smør, melis, eggeplomme og sjokolade), kjøkenmaskin og sprøytepose.

Den morosame ideen er mini-roseoppsatsen. Eg tok ein liten telysestake i glas, vaska den og fylte den med oasis og roser. For å få plass til rosene på kaka grov eg ut litt kake med ei skei og trukte telysestaken oppi. Det ser mykje meir imponerand ut enn det er, og det er litt artig å levere kake med ekte roser til ein konfirmasjon.

IMG_1888.JPG

5 kommentarer:

Strikkelise sa...

Kjempelekkert,var det! Og jeg er fortsatt på jakt etter redskapet som kan sprøyte krem på den måten. Har testet en del som ikke kunne det...

Jeanette Løvoll sa...

Kjempe fin!! Alt du kan altso.

Miranne sa...

Ein veldig god ide - og ei lekker kake!

Line Kristine sa...

Stilig! Og brunfargen passet jo kjempegodt sammen med de lyserosa rosene :)

Monica Jørgensen sa...

Den kaka så utrolig god ut, kanskje jeg skal prøve:)
Var en god ide med blomstene, som om kaken får en ekstra glød :)