10/29/2010

Monsterstart på skumlehelga

IMG_0020.JPG

Bursdagar krever av og til at eg brått må lage noko som nokon har tenkt at eg skulle lage. Iver skal i bursdag i dag, og i Hallowen-bursdagar må ein sjølvsagt ha monsterpresang. Lue denne gongen, og vi lurer litt på storeleiken "For han er større enn meg, mamma".

Hubro og heklekrok nr. 9 brukar å gi stødige luer som tåler både veir og vind. Eg hadde eit nøste svart og eitt nøste oransj. Det passa fint til monsterhue, men eg oppdaga litt for sent at det vart ei litt kort monsterhue. Etter grundig søk etter meir garn i mange butikkar, og ha skaffa ekstraløysing fann eg heldigvis akkurat ein passe rest svart.

Monsteret har fått refleksauge, og det er eg spent på korleis det fungerer. Kanskje det vert fleire reflekshuer.

4 kommentarer:

Monstermønster sa...

Sjarmerende! Refleksøyne var en god ide!

Trinemor sa...

Den lua var kjempetøff! :-) Artig.

malla-b sa...

Kjempeflott lue.

Hilde C. sa...

Tøff lue, og ideen med refleksøyne er jo helt super :-)