12/03/2009

3. desember



Ein av dei tinga eg ønskjer meg til jul er tid til å sitte heilt i ro og strikke. Sdjølv om eg greier å smette inn nokre masker her og der, og passar på og alltid ha noko med meg vert det ikkje nok i kvardagen.

Difor er det heller ikkje haugevis med heimestrikka julegåver frå mi hand. Dersom eg skal strikke noko til nokon må det vere klart lenge før 1. desember, og så langt i planlegginga kjem eg sjeldan. Ikkje får eg så mange heimestrikka gåver heller. Folk reknar med at eg strikkar sjølv. Det dei ikkje tenkjer på er at akkurat fordi eg strikkar sjølv set er ekstra stor pris på at nokon andre strikkar til meg. Eg tek heller ullsokkane frå farmor, og bursdagssjalet frå mormor enn dei eg har laga sjølv.

Eg vert difor kjempeimponert over dei som planlegg heimestrikk til jul. Spesielt er Yarn Harlot i ei klasse for seg sjølv. Eg kan ikkje sjå at ho har starta årets innspurt, men kik i desember arkiv frå dei siste åra, så ser de ein imponerande strikkekustus.

Ha ein farmleis strålande desember. I morgon skal eg oppsummere nokre av dei andre som driv med julekalenderblogging. Det er ein mangslungen gjeng. Start med Bård Vegar Solhjell sin adventsserie om David Bowie.

Eg minner om at dei som kommenterer tre gongar eller meir før julafta er med i nyttårsgåve-trekking.

3 kommentarer:

Monstermønster sa...

Apropos Yarn Harlot, her er et ionnlegg fra henne om julegavestrikkepanikken. Jeg lo meg fillete. http://www.yarnharlot.ca/blog/archives/2008/12/10/just_dont_fight_it.html

marit sa...

Det er rart det der med å gi hjemmestrikk/hjemmelaget til de som strikker sjøl-jeg får sjelden noe, men for etpar år siden strikket en venninne sokker til meg. Hun var nesten litt flau da hun gav dem til meg, for"du strikker dem jo mye bedre selv", men de har vært brukt til de er omtrent utslitt! Det var så koselig å få!
Ha ei fortsatt fin adventstid- håper du får sneket inn litt ekstra strikketid...

Elisabeth Augusta sa...

Å ja! Ingenting er bedre enn hjemmestrikket, hjemmesydd, hjemmelimt osv. Vi som pusler med slikt vet jo hva som ligger bak sjøl den minste lille ting. Håper du får mange fine kosestunder med strikket i desember. Strikk gjerne noe fint til deg sjøl.