9/15/2009

Bruk gamle minner

IMG_5781.JPG

Det er ikkje så mykje som skal til for å lange personlege gåver. Eg fekk ideen då eg skulle pønske ut ei bursdagsgåve til tanta mi.

Denne gongen vart eg inspirert av eit gamalt bilete av farmor og farfar frå før dei gifta seg. Biletet vart scanna og skrive ut på t-skjorte transferpapir frå Panduro. Eg strøyk det på stoff, og sydde ein lite glidlåspung med det "nye" stoffet på eine sida. Eg synest bilete ser veldig koseleg ut, og i tillegg veit eg akkurat kor dei sitt og at der var det nok lunt og fint.

Eg har laga litt av kvart med strykebilete før, og veit at det held seg ganske greit i bruk. Panduro sine er det beste.

IMG_5786

Sauer kan også gjere seg på ei veske. Desse tre møtte vi på fjelltur, og dei berre ba om å bli fotografert!

2 kommentarer:

stranger sa...

Fint bilde og fin tantegave :)

duBedåre sa...

Disse likte jeg! Har eksperimentert litt med transfer-bilder selv, på puter og et sengeteppe, blir spennende og veldig personlig resultat! Tipper tanta ble glad!