8/17/2009

Strikkekrise! /Knitting crisis!



Eg skulle akkurat sette meg ned og strikke skikkeleg for fyrste gong på vekesvis. Nytt garn og oppskrift på Hermine-hua som Ingebjørg har bestilt, kaffien klar og middagen unnagjort. Eg skulle berre finne fram rett rundpinne...

Men kvar er dei? Eg finn ikkje ein einaste rundpinne (bortsett frå ukurate greier a la 20 mm til strikking av blånissegenser). Eg har rydda, men ikkje så grundig? Strikketida forsvinn vel i meir rydding i dag.

Inntil vidare får de kose dykk med denne flotte jakka frå siste nummeret frå Twist Collective. Eg har lånt biletet derifrå.

I was just going to sit down and knit properly for the first time for weeks. New yarn, the pattern for the Hermione hat Ingebjørg ordered, coffee ready and dinner's done. I would only find the right size circular needle...

But where are they? I find not a single circular needle to see. I didn't think I celaned the house so thoroughly?

While I do some more searching you can enjoy this great jacket from last number from the Twist Collective . I have borrowed the image from that page.

3 kommentarer:

STRIKKEMOR(O) sa...

Eg har også sett på denne jakka, nydeleg! Skulle sikkert ha strikka ei jakke i staden for alle desse sjala. Men eg har litt dårleg erfaring når det gjeld jakkestrikking. Har litt problem med å fullføre slike store prosjekt!

marit sa...

Har du hatt ryddehjelp???? Det er da mine pinner forsvinner...
Stilig jakke, forresten, og den Hermine-lua tror jeg at jeg må prøve på!
Håper skolegutten fikk en fin start:-)

Elin sa...

Flott jakke! Enklt og greit med rillestrikk.