3/31/2009

Brainless on tour #1

Det vert litt reising dei neste dagane. Fyrst jobbtur også påskeferietur til England. Eg har difor utstyrt meg med eit passande strikketøy. Det heiter Brainless, og skal bli eit par gode sokkar. Eg har strikka tåa og no ser det ut for at eg får nokre timar strikketid. Reiseopplegget skar seg på grunn av snø i Sogndal, så no må eg kutte eit møte og håpe eg når neste etappe. Heldigvis har eg god tid og dei seier at veiret lettar...

I'm blogging in norwegian from my mobile. Stuck at an airport, but I got my knitting.

3 kommentarer:

marit sa...

Det er "sjarmen" med å bo litt utenfor allfarvei...stadig fly som ikke vil opp eller ned der en sjøl vil opp eller ned...
Godt du har et strikketøy! Tror sokkene blir veldig fine! God tur;-)

Kirsti sa...

Ryktet har nådd biblioteket i tunet. Ser i alle fall ut til at dei har eit bra sjokoladeutval i Sogndal. Stao pao og god tur:-)

STRIKKEMOR(O) sa...

Godt at du har strikketøyet med deg, ja!! Det blir vel snart vår no....