11/04/2006

Møt Børre Bjørn/ Meet Børre Bear

magflybamse.jpg

Børre er inspirert av Camilla Engman og hennar bruksanvisning på whip up. Ho lagar fantastisk flotte vesen, og har delt sin metode med oss. Camilla Engman har inspirert meg lenge, og det var artig å lese korleis ho arbeider. Bruksanvisninga er lett og følgje og får deg til å tru at du kan få til kva som helst.

Sjølv om eg tok utgangspunkt i det Camilla skreiv føler eg at eg har lagt att litt av min stil i denne karen. Børre er 15-20 cm høg, hekla i merinoull og alpakka. Han skal ikkje bu her hos oss, men snart flytte for å passe på ein liten røvar.

Børre is inspired by Camilla Engman and her creatures. She has made a great tutorial at whip up. I've been inspired by Camilla for a while, and enjoyed reading about her process.

I used Camillas words for inspiration, but feels that I left some of me in this little fellow as well. Børre is made from merino wool and alpaca. He will not stay with us, but are of to look after a little friend soon.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Må bare innrømme at jeg har fallt pladask for Børre bjørn; han er helskjønn!!

Lina sa...

So cute!

Anonym sa...

Borre is nice.

Hilde C. sa...

Så fin! Tenker den lille røveren blir kjempeglad :-)