5/04/2006

Mjau-veske

Denne katteveska skal snart reise til Bergen til ei jente som vert tre år. Eg har tenkt mykje på korleis eg skal kombinere kosedyr og veske, så dette er eit forsøk. Hovudet er litt tungt, men eg har prøvd å rette det litt opp med eit sting her og der. Resultatet vart greit og eg må nok prøve fleire variantar.

No håper eg mottakaren passar godt på kattepusen. Eg trur det er plass til mykje moro oppi den veska der.

This is a cat who also is a bag. I´m not really sure of the "bag-purse-tote-terminology" in English. When is a bag a tote and not a purse or both? And are there more words for this?

You could hang this cat on your shoulder, put things in his tummy and zip lock his back. Witch makes him (og her?) a...? To tired to write in English... Good night!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så mange fine dyr du har laget. Jeg likte godt både kaninen, hunden og katta :-)

Anonym sa...

så flott den kattevesken er. :nikke:

Anonym sa...

Knallskjønn veske!!! Ha ei kjempefin veke!! Klem