3/01/2006

Strikkelisetider



Eg hugsar då eg fekk ei "Strikkelise" til seksårsdagen min; Det var kjekt, men den snora som kom ut (den var gul) kunne eg ikkje bruke til noko som helst. Det fulgte med nokre bilder der dei hadde sydd sammen remsene til luer og vestar, men då måtte ein lage laaaange snorer fyrst. Eg trur ikkje heilt eg skjønte poenget.

Likevel har eg no kjøpt ei strikkelise til Ingebjørg. Ho har så lyst å strikke, men greier det ikkje utan ganske mykje hjelp. Eg tenkte difor at ho kan få øve seg litt med ein pinne og lage snorer. Ho får det til og synest at det er gøy Eg har gitt ho opal-garn slik at det endrar farge av seg sjølv og det er kjempespennande å sjå kva som kjem ut.

...og kva skal det bli til slutt? Smykke, sjølvsagt! Det fann ho på sjølv, og dersom nokon treng inspirsjon finn de det her.

Ingen kommentarer: