3/25/2006

Nålekylling



Dette er den nye nåleputa mi. Det er så mykje fine nåleputer å sjå rundt omkring. Sjekk her og her til dømes. Eg har laga mi av ullfilt godt stappa med vatt og litt ris i botn for å få tyngde til å ligg pent i ro. Kyllingen ser kanskje litt påskeaktig ut, men her i huset er det nok greit med kyllingar heile året. Eg har ikkje hatt hjerte til å stikke nåler gjennom sjølve kyllingen, med det han får venne seg gradvis til det.



I eit anfall av overskot starta eg eit nåleputebytte på Hobbyboden. Opplegget er som følger:

Meld deg på på PM til meg innan 1. april.
Eg deler ut namn og adresser til alle veka etter.
Vi tar påskeferie og lagar nåleputer i alle variantar.
Frist for å sende er 23. april.
Bilder vert fortløpande lagt ut i eigen bildetråd.


Eg håper at andre også vert like inspirert som meg, og lagar sine variantar i løpet av den neste måneden. Det skal bli spennande! Rapport følger og litt nåleputeinspirasjon skal det nok bli i bloggen min etter kvart.

Ingen kommentarer: