8/10/2011

Strikkekrise!





Ein kjapp tur til Oslo, med fleire møter og litt dautid, krev planlegging av veskeinnhaldet. Datamaskin, dei rette papira, kablar, lommebok og ikkje minst strikketøy.

Denne gongen ser det ut for at eg har tabba meg ut. Eg skulle strikka 12 cm hals, men før flytoget kom fram til Oslo S var det minst 10 cm. Kva gjer eg no? Sparar resten til flyet heim? Strikkar noko anna frå andre enden av nøstet? Kjøper nytt?

Halsen er starten på ein rundstrikka ullkjole til Ingebjørg. Garn og pinnar til mønster i tre fargar var for mykje i veska i dag, så svaret gir seg vel sjølv.

- blogga på farten.

3 kommentarer:

Pinneguri sa...

Jepp. Det ser ut som du må plukke opp ien bok i stedet.

Line Kristine sa...

Blir litt kjedelig å spare resten til turen hjem også, ser jeg for meg... Du finner sikkert en garnbutikk i Oslo som gjerne vil selge deg noe å henge fingrene i mens du er på tur ;)

Misemor sa...

Mer garn og flere pinner sier jeg!!! Ingen tvil. Men dette kom vel litt seint, så du har nok funnet en løsning. =) Ha en fin kveld. =)