9/01/2008

Grøn filt/ Green felt

IMG_4466.JPG

Eg har leika med såpe og vatn.

Litt inspirasjon frå boka Filt i fargar, "silkehankies" frå ullform, den grøne ulla som låg i lageret mitt og ein kveld med såpe og vatn. Resultatet vart eit florlett tynt skjerf i silke og merinoull.

Eg har aldri blitt heilt fortruleg med nunofilt-teknikken. Eg veit ikkje heilt kva det er, men den er kanskje litt for ruskete i kantane? Litt for alternativt? ...eller har eg berre vore lei all tovinga? Uansett vart eg godt nøgd med resultatet denne gongen. Så fornøgd at eg har lyst å lage fleire. Best å sjekke ull-lageret.

IMG_4463.JPG

I've been playing with water and soap.

Merino wool. silk hankies and an evening with soap and water resulted in this wonderful and soft scarf. I have used the nunofelt technicque before, but never been really satisfied until today. I'll play some more.

1 kommentar:

cetes sa...

Utrolig lekkert skjerf, flotte farger! Misunnelig på dere som tover, det blir så mye lekkert!