8/09/2006

Tilbake/ Returning

Fyrst av alt: Tusen takk for alle hyggelege helsingar i sommar. Det var veldig kjekt å gifte seg, og eg var skikkeleg heldig med val av ektemann (og veiret...). Det vart ein lang bloggferie på meg òg, men eg har gjort litt likevel. Noko av det vil nok dukke opp her etter kvart. Det vil også all den artige posten eg fekk i sommar (sniktitt her og her og her og her).

Mummiferien var heilt strålande for små og store. Vi fekk møte alle dei kjente figurane og leike i mummihuset. Det kjekkast var å møte dei heilt på skikkeleg og få kose med dei. Iver fekk ikkje nok og raste lukkeleg rundt i to heile dagar. På veg heim fekk mammaen ein time for seg sjølv i Stockholm. Der kom eg over dette fantastiske lingarnet. Eg har aldri sett så fint garn før, men eg veit ikkje heilt om eg tør bruke det. Det må litt prøvestrikking til, trur eg... Det naturfarga skal bli lue til prinsen min.

Thanks for all the nice coments og gratulations on our wedding. We had a great summer, but my blog has been neglected. I have done some crafting thoug and some of it will turn up here during the next weeks. I also got a lot of great mail. You can have a peek here and here and here and here.

Moominworld was great and moomin hugs are great for two-year-olds...

I also found some linen yarn I just had to buy. I've never knitted with linen before, and have to do some swatching.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Her var det lenge siden jeg hadde vært, men det gjorde jo ingenting. Du hadde jo hadde bryllupsferie. Fnis.

Gratulerer så mye med den store anledningen. Flott med bunad.

Gleder meg til å se hva du tryller frem utover høsten.

Lena sa...

Det lingarnet så spennende ut, blir artig å følge med hva du kommer til å lage av det:-)