6/14/2006

Lukkeleg hund/ Happy dog

060501 voff voff.jpg

Whipup ber oss melde inn kva vi er mest nøgd med av det vi har laga i det siste.

Denne kosehunden må vere min favoritt av det eg har laga etter påske. Kosedyr er supergøy, og mest av alt dersom eg får til å lage mønsteret sjølv. Her fekk eg også hjelp og inspirasjon av Iver. Han ville at mamma skulle lage hund, og hund blei det.

Meir om hunden her.

Whipup asks for your resent favourite handcrafted item in WHiplash this month.

This happy dog is my own pattern and I love the way he turned out. Iver wanted mum to make a dog, and the dog wanted to be made.

More about the dog here.




whipup

3 kommentarer:

Funky Finds sa...

I love it! Nice work :)

Hilde C. sa...

Den hunden er så skjønn, jeg blir så blid når jeg ser den :-)

Supernøtt sa...

Voff, jeg vil ha en liten hund :D Den var utrolig sjarmende og forseggjort.