2/09/2006

Amigurumi-vinnaren er...



...Anita79 sin veldig fine kanin. Premie kjem i posten.



Det her har vore ein veldig morosam along. Eg har funne mykje fine nettsider med inspirasjon, mange har laga småttisar og vi fekk til eit lite galleri med sjølvkomponerte amigurumiar tilslutt. Du kan sjå galleriet her.

Sjølv har eg prøvd meg litt med heklekroken, men konkludert med at eg likar mykje betre å strikke små vesen. Det har sikkert med trening å gjere. Med strikkepinnar kjennest det ut som eg har meir kontroll på fasongen, og det er lettare å planlegge mine eigne variantar. Eg har ikkje funne like mykje fine nettsider med strikka småvesen, men eg er framleis ikkje heilt stø på japansk. Det kan jo vere eg finn meir ein dag. Amigurumiar er det i alle fall mykje av.

Her er forresten amigurumien min:

Ingen kommentarer: